سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عضو مجلس خبرگان رهبری: احمدی نژاد از هاله نور حرف نزده است

آفتاب: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مطالبی که پیرامون دیدار رئیس جمهور و آیت الله جوادی آملی مطرح می‌شود،گفت:این شایعه پراکنی‌ها، یک جنگ روانی و سازمان یافته در جهت تضعیف دولت است و آنچه در جلسه اتفاق افتاد و ما حاضر و ناظر آن بودیم، مباحثی نیست که بیان می‌شود.
 
 
به گزارش سایت حوزوی رسا، کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری، در پی انتشار اخبار گوناگون از جلسه دیدار رئیس جمهور با آیت الله جوادی آملی توضیحاتی ارائه داد. 

وی گفت: در این جلسه الهام رئیس دفتر رئیس جمهور، احمد موسوی معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور، جوانفکر مسئول رسانه‌ای ریاست جمهوری،پارسانیا، محمد تقی سبحانی معاون پژوهشی دفتر تبلیغات، استاندار سابق قم، معاون سیاسی امنیتی استاندار سابق و ایرانی نماینده سابق مردم قم در مجلس حضور داشتند و بنا نبود که گفتگو ها ضبط شود. دوربین هم نصب نشده بود و جای سئوال دارد که چه کسی تصویر برداری کرده است. 

وی در مورد محتوای جلسه اظهار داشت: اولین جمله‌ای که آیت الله جوادی آملی گفت این بود، که صاحب کار کس دیگری است، مشکلات هر چقدر هم زیاد باشد جای نگرانی نیست و خدا کمک می‌کند. 

وی اظهار داشت:این جمله نشان از حمایت ایشان دارد، پس از تعارف‌های معمولی آقای احمدی نژاد هم گفت خیلی وقت بود که دلمان تنگ شده بود و دوست داشتیم خدمتتان برسیم. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جو‌سازی‌های گوناگون پیش از سفر رییس جمهور به سازمان ملل متحد گفت: احمدی نژاد در صدد ارائه گزارش سفر خود به سازمان ملل،به علما و مراجع بود. 

کعبی، بیان داشت:زیرا گفتند که تا پای پلکان هواپیما نصیحت می‌کردند که به نیویورک نروید. چه فایده‌ای برای رفتن شما مترتب است؟ تا اینکه این مسأله را خدمت رهبر معظم انقلاب مطرح می‌کنند، ایشان هم می‌فرمایند: رفتن شما به نفع نظام، کشور و اسلام است و اگر با افراد رده چندم هیأت برخورد کردند، توجه نکنید اما اگر با شخص شما برخورد کردند، عکس العمل نشان دهید. 

عضو حقوقدانان شورای نگهبان افزود: احمدی نژاد این مطلب را به سمع مراجع و علما رساند و گفت که وقتی از هواپیما پیاده شدیم، ماشین‌های عجیبی برای استقبال فرستاده بودند که ما تردید کردیم اما متوجه شدیم که استقبال در حد درجه یک است و تشریفات به نحو احسن انجام شد. دیگران هم مترصد بودند که با ما ملاقات داشته باشند و بیش از 30 دیدار با مسئولان کشورهای مختلف جهان و نشست‌های خبری متعددی داشتیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با رد شایعات و نقل‌هایی که از این جلسه پخش می‌شود ،تأکید کرد: تنها چیزی که در آن جلسه مطرح نشد، هاله نور و مانند آن بود که همه شایعه و جنگ روانی است، من با رئیس دفتر رئیس جمهوری هم تماس گرفتم و ایشان گفت من هم اطلاعی ندارم و ما چنین چیزی در آن جلسه نشنیده‌ایم و معلوم نیست این شایعات از کجا نشأت می‌گیرد و دامن زده می‌شود. 

کعبی افزود: آیت الله جوادی آملی در ادامه جلسه خطاب به رئیس جمهور گفت که اگر ما به آنچه وعده می‌دهیم عمل کنیم، مردم به ما اطمینان خواهند کرد، همانطور که ما بهشت را تبلیغ می‌کنیم، اگر عملمان مطابق سخنمان باشد باعث جلب خاطر مردم است. 

کعبی در پایان، توضیحات خود را بر مبنای تکلیف شرعی و ادای دین دانست و یاد آور شد: این جو سازی‌ها و شایعه پراکنی‌ها، یک جنگ روانی و سازمان یافته در جهت تضعیف دولت است و آنچه در جلسه اتفاق افتاد و ما حاضر و ناظر آن بودیم، چیزی جز آنچه گفتم نبود.